مشهورترین معامله گران یا تریدرها در بازار فارکس

  • abbas rafiei
  • 2023-10-10
  • بدون دیدگاه

بیشتر معامله گران فارکس از توجه مردم پرهیز می کنند، اما تعداد معدودی از آنها به ستاره بین المللی تبدیل شده اند. این معامله گران شناخته شده قالب شکسته و نتایج باورنکردنی را در طول فعالیت در این حرغه تجربه کرده اند. آنها افرادی با نفوذ هستند که تأثیر زیادی بر صنعت سرمایه گذاری گذاشته اند.

همچنین اگر می خواهید بدانید بزرگترین معامله گران فارکس چه کسانی هستند، می توانی با کلیک بروی متن با آنها آشنا شوید.

در این مقاله پنج مورد از بهترین معامله گران فارکس [The Most Famous Forex Traders Ever] را معرفی کرده ایم که برخی از آنها به طور شگفت انگیزی فروتن هستند در حالی که دیگران موفقیت خود را به رخ می کشند. آنچه در این معامله گران مشترک است این است که آنها از یک اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر برخوردار هستند که عملکرد مالی آنها را هدایت می کند.

جورج سوروس

جورج سوروس [George Soros] در سال 1930 متولد شد و پس از فرار از مجارستان تحت اشغال نازی ها در جنگ جهانی دوم، فعالیت مالی خود را در سینگر و فریدلندر در لندن آغاز كرد.

گزارش شده است که این شرکت در پنج دهه گذشته بیش از 40 میلیارد دلار سود کسب کرده است.

او در سال 1992 به عنوان تاجری که بانک انگلیس را شکست داد، به شهرت جهانی رسید و پس از فروش کوتاه 10 میلیارد دلار پوند استرلینگ انگلیس (GBP) ، یک میلیارد دلار سود کسب کرد. در سپتامبر 1992 ، انگلستان پس از عدم حفظ باند تجاری مورد نیاز به دلیل تجارت سوروس، ارز را از مکانیزم نرخ ارز اروپا خارج کرد و روزی را که به عنوان چهارشنبه سیاه در تاریخ شناخته می شود را تقویت کرد. سوروس در حال حاضر یکی از 200 فرد ثروتمند در جهان است.

استنلی دراكنمیلر

استنلی دراكنمیلر [Stanley Druckenmiller] در یك خانواده طبقه متوسط فیلادلفیا بزرگ شد و كار مالی خود را از سال 1977 به عنوان كارآموز مدیریت در یكی از بانك های پیتسبورگ آغاز كرد.

او به سرعت به موفقیت دست یافت و چهار سال بعد شرکت خود را به نام Duquesne Capital Management تشکیل داد. دراكنمیلر برای چندین سال با موفقیت در نقش جورج سوروس به عنوان مدیر ارشد پرتفوی صندوق كوانتوم بین سالهای 1989 و 2000 فعالیت كرد. دراکن میلر همچنین در تجارت مشهور بانک انگلیس با سوروس همکاری داشت که باعث شهرت وی نیز شد.

با انتشار کتاب جادوگران بازار جدید [New Market Wizards] در سال 1992 شهرت استنلی شدت گرفت. سرانجام پس از سقوط اقتصادی در سال 2008 دراکنمیلر صندوق سرمایه گذاری خود را بست و اعتراف کرد برای حفظ موفقیت های گذشته خود، فعالیت خود را محدود می کند.

اندی کریگر

اندی کریگر [Andy Krieger] پس از ترک سمت در برادران Salomon در سال 1986 به Banker’s Trust پیوست. او به عنوان یک تاجر موفق به شهرت فوری دست یافت و شرکت با افزایش سرمایه خود به 700 میلیون دلار به او پاداش داد.

کریگر روی دلار نیوزلند (NZD) تمرکز کرد که به اعتقاد او به عنوان بخشی از دارایی جهانی در برابر فروش کوتاه آسیب پذیر است. او اهرم خارق العاده 400: 1 را برای محدودیت تجاری خود که قبلاً بالا بود، اعمال کرد و موقعیت کوتاهی بزرگتر از عرضه پول نیوزیلند را بدست آورد. در نتیجه این تجارت، او 300 میلیون دلار سود برای کارفرمای خود به دست آورد.

سال بعد، او با 3 میلیون دلار در جیب خود از ترید، شرکت را ترک کرد.

بیل لیپشاتز

بیل لیپشاتز [Bill Lipschutz] در اواخر دهه 1970 با حضور در دانشگاه کرنل تجارت خود را آغاز کرد. در این مدت، وی 12000 دلار را به 250،000 دلار تبدیل کرد. با این حال ، او پس از یک تصمیم ضعیف تجاری، کل سهام را از دست داد.

این یک درس بزرگ در دوران فعالیت حرفه ای او بود که اهمیت مدیریت ریسک را به وی آموخت. در سال 1982 ، وی در حالی که مدرک MBA خود را دنبال می کرد، برای برادران Salomon شروع به کار کرد.

در حالی که بازار فارکس در حال افزایش محبوبیت گسترده بود لیپشاتز به بخش جدید ارزی Salomon که اخیراً تاسیس شده بود مهاجرت کرد. او بلافاصله موفق شد و تا سال 1985 300 میلیون دلار در سال برای این شرکت درآمد داشت.

وی در سال 1984 معامله گر اصلی حساب فارکس در شرکت شد، و این سمت را تا زمان عزیمت خود در 1990 حفظ کرد. وی از سال 1995 تاکنون سمت مدیر مدیریت نمونه کارها را در Hathersage Capital Management داشته است.

بروس کوونر

بروس کوونر [Bruce Kovner] در سال 1945 در بروکلین، نیویورک متولد شد و اولین تجارت خود را سال 1977 هنگامی که 32 ساله بود انجام داد. او برای خرید قراردادهای آتی سویا در مقابل کارت اعتباری شخصی خود وام گرفت و 20 هزار دلار سود کسب کرد.

او بعداً به عنوان یک تاجر به شرکت کالاهای مشترک ملحق شد و میلیون ها دلار سود کسب کرد و به شهرت صنعت خوبی دست یافت. وی در سال 1983 مدیریت جایگزین Caxton را تأسیس كرد و آن را به بیش از 12 میلیارد دلار دارایی به یكی از موفق ترین صندوق های حفاظتی در جهان تبدیل كرد.
سود و هزینه های مدیریت صندوق ، تقسیم شده بین موقعیت های کالا و ارز ، کوونر را به یکی از بزرگترین بازیکنان در بازار فارکس تبدیل کرد تا زمانی که در سال 2011 بازنشسته شد.

از سوروس تا کوونر، موضوع رایج در میان این لیست از بهترین معامله گران فارکس این است که آنها از معاملات خود سود بزرگی کسب کرده اند که همراه با اعتماد به نفس و اشتهای باور نکردنی برای ریسک بوده است.

آنها را در میان بهترین معامله گران فارکس و ثروتمندترین سرمایه گذاران تاریخ قرار دارند.

[kkstarratings force]
بدون تگ  |   دسته: فارکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *